| 
  
 PROFIL OSI¡GNIÊÆ UCZNIA. PRZEWODNIK DLA NAUCZYCIELI I TERAPEUTÓW
 KIELIN J.  wydawnictwo: GWP , rok wydania 2016, wydanie IIcena netto: 22.39  Twoja cena  21,27 z³ + 5% vat - dodaj do koszyka PROFIL OSI¡GNIÊÆ UCZNIA
Przewodnik dla nauczycieli i terapeutów
 
Nowe – poszerzone i uaktualnione – wydanie nieocenionej pomocy dla nauczycieli i
terapeutów pracuj±cych z dzieæmi niepe³nosprawnymi intelektualnie pozwoli dok³adniej
oceniæ poszczególne obszary rozwojowe dziecka, a tak¿e pomo¿e w konstruowaniu
indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych. 
Autor wiêcej uwagi po¶wiêci³ dobrej operacjonalizacji poszczególnych prób, aby mo¿na
by³o jednoznacznie rozstrzygn±æ zaliczenie b±d¼ nie ka¿dego z prezentowanych zadañ.
Precyzyjniej rozdzieli³ te¿ sfery rozwojowe na poszczególne skale, co pozwoli lepiej
¶ledziæ postêpy w rozwoju dzieci wymagaj±cych szczególnej opieki. 
Skale obserwacyjne dotycz±:
• percepcji wzrokowej i s³uchowej, 
• du¿ej i ma³ej motoryki, 
• koordynacji wzrokowo-ruchowej, 
• rozwoju spo³ecznego i emocjonalnego, 
• rozumienia mowy, 
• wokalizacji i mówienia, 
• na¶ladownictwa bezpo¶redniego i odroczonego, 
• rozwoju poznawczego, 
• samodzielno¶ci dziecka.
 
Jacek Kielin – psycholog, w latach 1990–2015 prowadzi³ spo³eczne
Przedszkole Specjalne „Orzeszek” (Stowarzyszenie „Na Tak”), a obecnie O¶rodek
Wspierania Kompetencji Nauczycielskich i Terapeutycznych „Strefa Dobrych Emocji” w
Poznaniu. Autor ksi±¿ek: Jak pracowaæ z rodzicami dziecka upo¶ledzonego (GWP 2011),
Krok po kroku. Nauczanie i terapia dzieci z umiarkowan±, znaczn± i g³êbok±
niepe³nosprawno¶ci± intelektualn± (GWP 2013) oraz Rozwój daje rado¶æ. Terapia
dzieci upo¶ledzonych umys³owo w stopniu g³êbokim (GWP 2014). 
 
80 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miêkka Osoby kupuj±ce tê ksi±¿kê wybiera³y tak¿e:  
   - ROZWÓJ DAJE RADO¦Æ KIELIN J.
 
  - KROK PO KROKU NAUCZANIE I TERAPIA DZIECI Z UMIARKOWAN¡ ZNACZN¡ KIELIN J. KLIMEK-MARKOWICZ K. / I G£ÊBOKA NIEPE£NOSPRAWNO¦CI¡ INTEL.
 
  - PIERWSZE KROKI W¦RÓD LUDZI PROBLEMY WYCHOWAWCZE NAJWCZE¦NIEJSZEGO DZIECIÑSTWA OLECHNOWICZ H.
 
  - OPIS I PLANOWANIE ZAJÊÆ WED£UG METODY RUCHU ROZWIJAJ¡CEGO WERONIKI SHERBORNE BOGDANOWICZ M. OKRZESIK D.
 
  - AGRESJA NOWE TABU DLACZEGO JEST POTRZEBNA NAM I NASZYM DZIECIOM JUUL J.
 
  - DIAGNOZA ROZWOJU DZIECKA PRZEDSZKOLNEGO PRZED ROZPOCZÊCIEM NAUKI W SZKOLE KARTY PRACY NAPRAWA R. TANAJEWSKA A.
 
  - PROFIL OSI¡GNIÊÆ UCZNIA PRZEWODNIK DLA NAUCZYCIELI I TERAPEUTÓW KIELIN J.
 
  - DZIECKO Z AUTYZMEM WYZWALANIE POTENCJA£U ROZWOJOWEGO + P£YTA CD WIKTOROWICZ R. OLECHNOWICZ H.
 
  - O GRANICACH KOMPETENTNE RELACJE Z DZIECKIEM JUUL J.
 
  - AAC DLA KA¯DEGO PORADNIK DLA RODZICÓW I TERAPEUTÓW NOSKO-GOSZCZYCKA M.
 
  - BADANIE GOTOWO¦CI SZKOLNEJ KARTY DIAGNOSTYCZNE ZA£ÊSKA S.
 
 
Ksiêgarnia nie dzia³a. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !. 
  
 |