| 
  
 JAK WSZECHSTRONNIE ROZWINĄĆ ZDOLNOŚCI DZIECKA
 BRADWAY L. ALBERS HILL B.  wydawnictwo: HARMONIA , rok wydania 2012, wydanie Icena netto: 29.30  Twoja cena  27,84 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Jak wszechstronnie rozwinąć zdolności dziecka
Wybierz najlepsze zajęcia, zabawki, gry, pomoce edukacyjne i sposoby uczenia się dla
Twojego dziecka
 
Książka oferuje setki praktycznych sposobów na wpływanie, rozwijanie, a co
najważniejsze maksymalizację zdolności poznawczych dziecka.
Autorki najpierw pokazują, jak określić wrodzony styl poznawczy dziecka, a
następnie pomagają uważnie wybrać zabawki, gry, oprogramowanie i strategie edukacyjne,
które wzmocnią talenty oraz cechy, z którymi maluch przyszedł na świat, a także
zdolności wymagające poprawy.
Dzięki tej książce rodzice zdobędą wszystkie narzędzia konieczne do pokierowania
dzieckiem ku przyszłości pełnej sukcesów. 
 
Podziękowania  
Przedmowa  
Wprowadzenie  
 
Rozdział 1 
Styl życia a style uczenia się  
Trzy style uczenia się  
Cechy charakterystyczne wzrokowca  
Cechy charakterystyczne słuchowca  
Cechy charakterystyczne dotykowca (kinestetyka)  
Wpływ stylu uczenia się rodziców na style poznawcze dzieci  
Nie tylko kwestia stylu uczenia się  
Dlaczego warto zidentyfikować i zmienić styl poznawczy?  
Krótki sprawdzian stylów uczenia się dla rodziców  
 
Rozdział 2 
Style uczenia się niemowląt  
Trzy style uczenia się  
Niemowlęta sześciotygodniowe  
Jak rozwijają się niemowlęta o różnych stylach poznawczych  
Między trzecim a siódmym miesiącem życia  
Między ósmym a dwunastym miesiącem życia  
Jak poprawić kontakt z niemowlęciem  
Techniki wzmacniania i kształcenia umiejętności poznawczych  
Rozwijanie umiejętności wzrokowych  
Rozwijanie umiejętności słuchowych  
Rozwijanie umiejętności ruchowych  
Krótki sprawdzian stylów uczenia się niemowlęcia  
 
Rozdział 3 
Style uczenia się dwulatków  
Trzy style uczenia się  
Trzynasty miesiąc życia  
Jak rozwijają się dzieci w drugim roku życia  
Okres od szesnastego miesiąca do ukończenia drugiego roku życia  
Przed trzecimi urodzinami  
Wybór rodzaju opieki nad dzieckiem a jego styl poznawczy  
Opieka nad wzrokowcami  
Opieka nad słuchowcami  
Opieka nad kinestetykami  
Dzielenie się informacjami na temat stylów poznawczych  
Techniki wzmacniania i kształcenia umiejętności poznawczych  
Rozwijanie umiejętności wzrokowych  
Rozwijanie umiejętności słuchowych  
Rozwijanie umiejętności ruchowych  
Krótki sprawdzian stylów uczenia się dwulatka  
 
Rozdział 4 
Style uczenia się dzieci w wieku przedszkolnym  
Trzy style uczenia się  
Trzylatki  
Jak rozwijają się dzieci w wieku przedszkolnym  
Okres od trzeciego do piątego roku życia  
Przygotowanie przedszkolne a styl poznawczy  
Przedszkole dla wzrokowców  
Przedszkole dla słuchowców  
Przedszkole dla kinestetyków  
Dzielenie się informacjami na temat stylów poznawczych  
Techniki wzmacniania i kształcenia umiejętności poznawczych  
Rozwijanie umiejętności wzrokowych  
Rozwijanie umiejętności słuchowych  
Rozwijanie umiejętności ruchowych  
Krótki sprawdzian stylów uczenia się przedszkolaka  
 
Rozdział 5 
Style uczenia się dzieci w zerówce  
Trzy style uczenia się  
Pięciolatki  
Jak rozwijają się dzieci w zerówce  
Sześciolatki  
Miejsce przygotowania do nauki szkolnej a styl poznawczy  
Zerówka dla wzrokowców  
Zerówka dla słuchowców  
Zerówka dla kinestetyków  
Współpraca z nauczycielem  
Techniki wzmacniania i kształcenia umiejętności poznawczych  
Rozwijanie umiejętności wzrokowych  
Rozwijanie umiejętności słuchowych  
Rozwijanie umiejętności ruchowych  
Krótki sprawdzian stylów uczenia się dziecka w zerówce  
 
Rozdział 6 
Style uczenia się pierwszoklasistów  
Trzy style uczenia się  
Sześciolatki  
Jak rozwijają się dzieci w pierwszej klasie  
Siedmiolatki  
Wpływ stylu poznawczego na wyniki szkolne pierwszoklasisty  
Przedmioty wzrokowe  
Przedmioty słuchowe  
Wyniki szkolne wzrokowców, słuchowców oraz kinestetyków  
Współpraca z nauczycielem  
Osiem faktów, którymi warto podzielić się z wychowawcą  
Osiem pytań do nauczyciela  
Style poznawcze a zajęcia pozalekcyjne  
Strategie odrabiania zadania domowego  
Strategie dla wzrokowców  
Strategie dla słuchowców  
Strategie dla kinestetyków  
Techniki wzmacniania i kształcenia umiejętności poznawczych  
Rozwijanie umiejętności wzrokowych  
Rozwijanie umiejętności słuchowych  
Rozwijanie umiejętności ruchowych  
Krótki sprawdzian stylów uczenia się pierwszoklasisty  
 
Rozdział 7 
Style uczenia się dzieci w czwartej klasie  
Trzy style uczenia się  
Dziewięciolatki  
Jak rozwijają się dzieci w czwartej klasie  
Dziesięciolatki  
Wpływ stylu poznawczego na wyniki szkolne czwartoklasisty  
Przedmioty wzrokowe  
Przedmioty słuchowe  
Wyniki szkolne wzrokowców, słuchowców oraz kinestetyków  
Współpraca z nauczycielem  
Osiem faktów, którymi warto podzielić się z wychowawcą  
Osiem pytań do nauczyciela  
Style poznawcze a zajęcia pozalekcyjne  
Strategie odrabiania zadania domowego  
Strategie dla wzrokowców  
Strategie dla słuchowców  
Strategie dla kinestetyków  
Techniki służące poprawie wyników szkolnych  
Rozwijanie umiejętności czytania  
Rozwijanie umiejętności językowych  
Rozwijanie umiejętności pisania  
Rozwijanie umiejętności informatycznych oraz badawczych  
Rozwijanie umiejętności służących do nauki przyrody  
Rozwijanie umiejętności społecznych  
Rozwijanie umiejętności matematycznych  
Krótki sprawdzian stylów uczenia się czwartoklasisty  
 
Rozdział 8 
Style uczenia się gimnazjalistów  
Trzy style uczenia się  
Trzynastolatki  
Jak rozwija się młodzież w drugiej klasie gimnazjum  
Czternastolatki  
Wpływ stylu poznawczego na wyniki szkolne gimnazjalisty  
Przedmioty wzrokowe  
Przedmioty słuchowe  
Wyniki szkolne wzrokowców, słuchowców oraz kinestetyków 
Współpraca z nauczycielem  
Style poznawcze a zajęcia pozalekcyjne  
Społeczne konsekwencje stylów poznawczych  
Wspieranie rozwoju społecznego gimnazjalisty  
Strategie odrabiania zadania domowego  
Strategie dla wzrokowców  
Strategie dla słuchowców  
Strategie dla kinestetyków  
Techniki służące poprawie wyników szkolnych  
Rozwijanie umiejętności czytania i zainteresowania literaturą  
Rozwijanie umiejętności językowych  
Rozwijanie umiejętności przyrodniczych  
Rozwijanie umiejętności społecznych  
Rozwijanie umiejętności matematycznych  
Krótki sprawdzian stylów uczenia się gimnazjalisty  
 
Rozdział 9 
Jak zaradzić problemom w nauce  
Brakujące elementy układanki  
Gdy problemy pojawiają się już na początku  
Fakty na temat testów diagnostycznych  
Metody badań diagnostycznych  
Interpretacja raportu z badań  
Wady badań edukacyjnych  
Interpretacja wyników a styl poznawczy  
Dolegliwości, które zakłócają proces uczenia się  
Terapie  
Terapie przygotowujące do nauki czytania  
Terapie dotyczące konkretnych umiejętności lub przedmiotów szkolnych  
Korzyści wynikające z późniejszego posłania dziecka do szkoły lub powtarzania klasy  
Odłożenie w czasie  
Powtarzanie  
Jak wspierać dziecko z trudnościami w nauce  
 
Wnioski  
 
256 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:  
   - PROFILAKTYKA TRAUMY SENEJKO A. ŻURKO M.
 
  - ZDOLNOŚCI W AKCJI CHRUSZCZEWSKI M.H
 
  - ROZWIJANIE FANTAZJI, ZAINTERESOWAŃ I ZDOLNOŚCI UCZNIÓW ZAJĘCIA RELAKSUJĄCE160 POMYSŁÓW NA NAUCZANIE ZINTEGROWANE W KLASACH I-III STASICA J.
 
  - OSWOJENIE TRAUMY SENEJKO A. CZAPIGA A.
 
  - ROZWIJANIE WIELORAKICH ZDOLNOŚCI CZŁOWIEKA WYBRANE ZAGADNIENIA SUŚWIŁŁO M. RED.
 
  - DOŚWIADCZENIA RODZIN W ODKRYWANIU I ROZWIJANIU ZDOLNOŚCI DZIECI PERSPEKTYWA PEDAGOGICZNA STAŃCZAK M.
 
 
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !. 
  
 |