|

JAK WSZECHSTRONNIE ROZWINĄĆ ZDOLNOŚCI DZIECKA
BRADWAY L. ALBERS HILL B. wydawnictwo: HARMONIA , rok wydania 2012, wydanie Icena netto: 29.30 Twoja cena 27,84 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Jak wszechstronnie rozwinąć zdolności dziecka
Wybierz najlepsze zajęcia, zabawki, gry, pomoce edukacyjne i sposoby uczenia się dla
Twojego dziecka
Książka oferuje setki praktycznych sposobów na wpływanie, rozwijanie, a co
najważniejsze maksymalizację zdolności poznawczych dziecka.
Autorki najpierw pokazują, jak określić wrodzony styl poznawczy dziecka, a
następnie pomagają uważnie wybrać zabawki, gry, oprogramowanie i strategie edukacyjne,
które wzmocnią talenty oraz cechy, z którymi maluch przyszedł na świat, a także
zdolności wymagające poprawy.
Dzięki tej książce rodzice zdobędą wszystkie narzędzia konieczne do pokierowania
dzieckiem ku przyszłości pełnej sukcesów.
Podziękowania
Przedmowa
Wprowadzenie
Rozdział 1
Styl życia a style uczenia się
Trzy style uczenia się
Cechy charakterystyczne wzrokowca
Cechy charakterystyczne słuchowca
Cechy charakterystyczne dotykowca (kinestetyka)
Wpływ stylu uczenia się rodziców na style poznawcze dzieci
Nie tylko kwestia stylu uczenia się
Dlaczego warto zidentyfikować i zmienić styl poznawczy?
Krótki sprawdzian stylów uczenia się dla rodziców
Rozdział 2
Style uczenia się niemowląt
Trzy style uczenia się
Niemowlęta sześciotygodniowe
Jak rozwijają się niemowlęta o różnych stylach poznawczych
Między trzecim a siódmym miesiącem życia
Między ósmym a dwunastym miesiącem życia
Jak poprawić kontakt z niemowlęciem
Techniki wzmacniania i kształcenia umiejętności poznawczych
Rozwijanie umiejętności wzrokowych
Rozwijanie umiejętności słuchowych
Rozwijanie umiejętności ruchowych
Krótki sprawdzian stylów uczenia się niemowlęcia
Rozdział 3
Style uczenia się dwulatków
Trzy style uczenia się
Trzynasty miesiąc życia
Jak rozwijają się dzieci w drugim roku życia
Okres od szesnastego miesiąca do ukończenia drugiego roku życia
Przed trzecimi urodzinami
Wybór rodzaju opieki nad dzieckiem a jego styl poznawczy
Opieka nad wzrokowcami
Opieka nad słuchowcami
Opieka nad kinestetykami
Dzielenie się informacjami na temat stylów poznawczych
Techniki wzmacniania i kształcenia umiejętności poznawczych
Rozwijanie umiejętności wzrokowych
Rozwijanie umiejętności słuchowych
Rozwijanie umiejętności ruchowych
Krótki sprawdzian stylów uczenia się dwulatka
Rozdział 4
Style uczenia się dzieci w wieku przedszkolnym
Trzy style uczenia się
Trzylatki
Jak rozwijają się dzieci w wieku przedszkolnym
Okres od trzeciego do piątego roku życia
Przygotowanie przedszkolne a styl poznawczy
Przedszkole dla wzrokowców
Przedszkole dla słuchowców
Przedszkole dla kinestetyków
Dzielenie się informacjami na temat stylów poznawczych
Techniki wzmacniania i kształcenia umiejętności poznawczych
Rozwijanie umiejętności wzrokowych
Rozwijanie umiejętności słuchowych
Rozwijanie umiejętności ruchowych
Krótki sprawdzian stylów uczenia się przedszkolaka
Rozdział 5
Style uczenia się dzieci w zerówce
Trzy style uczenia się
Pięciolatki
Jak rozwijają się dzieci w zerówce
Sześciolatki
Miejsce przygotowania do nauki szkolnej a styl poznawczy
Zerówka dla wzrokowców
Zerówka dla słuchowców
Zerówka dla kinestetyków
Współpraca z nauczycielem
Techniki wzmacniania i kształcenia umiejętności poznawczych
Rozwijanie umiejętności wzrokowych
Rozwijanie umiejętności słuchowych
Rozwijanie umiejętności ruchowych
Krótki sprawdzian stylów uczenia się dziecka w zerówce
Rozdział 6
Style uczenia się pierwszoklasistów
Trzy style uczenia się
Sześciolatki
Jak rozwijają się dzieci w pierwszej klasie
Siedmiolatki
Wpływ stylu poznawczego na wyniki szkolne pierwszoklasisty
Przedmioty wzrokowe
Przedmioty słuchowe
Wyniki szkolne wzrokowców, słuchowców oraz kinestetyków
Współpraca z nauczycielem
Osiem faktów, którymi warto podzielić się z wychowawcą
Osiem pytań do nauczyciela
Style poznawcze a zajęcia pozalekcyjne
Strategie odrabiania zadania domowego
Strategie dla wzrokowców
Strategie dla słuchowców
Strategie dla kinestetyków
Techniki wzmacniania i kształcenia umiejętności poznawczych
Rozwijanie umiejętności wzrokowych
Rozwijanie umiejętności słuchowych
Rozwijanie umiejętności ruchowych
Krótki sprawdzian stylów uczenia się pierwszoklasisty
Rozdział 7
Style uczenia się dzieci w czwartej klasie
Trzy style uczenia się
Dziewięciolatki
Jak rozwijają się dzieci w czwartej klasie
Dziesięciolatki
Wpływ stylu poznawczego na wyniki szkolne czwartoklasisty
Przedmioty wzrokowe
Przedmioty słuchowe
Wyniki szkolne wzrokowców, słuchowców oraz kinestetyków
Współpraca z nauczycielem
Osiem faktów, którymi warto podzielić się z wychowawcą
Osiem pytań do nauczyciela
Style poznawcze a zajęcia pozalekcyjne
Strategie odrabiania zadania domowego
Strategie dla wzrokowców
Strategie dla słuchowców
Strategie dla kinestetyków
Techniki służące poprawie wyników szkolnych
Rozwijanie umiejętności czytania
Rozwijanie umiejętności językowych
Rozwijanie umiejętności pisania
Rozwijanie umiejętności informatycznych oraz badawczych
Rozwijanie umiejętności służących do nauki przyrody
Rozwijanie umiejętności społecznych
Rozwijanie umiejętności matematycznych
Krótki sprawdzian stylów uczenia się czwartoklasisty
Rozdział 8
Style uczenia się gimnazjalistów
Trzy style uczenia się
Trzynastolatki
Jak rozwija się młodzież w drugiej klasie gimnazjum
Czternastolatki
Wpływ stylu poznawczego na wyniki szkolne gimnazjalisty
Przedmioty wzrokowe
Przedmioty słuchowe
Wyniki szkolne wzrokowców, słuchowców oraz kinestetyków
Współpraca z nauczycielem
Style poznawcze a zajęcia pozalekcyjne
Społeczne konsekwencje stylów poznawczych
Wspieranie rozwoju społecznego gimnazjalisty
Strategie odrabiania zadania domowego
Strategie dla wzrokowców
Strategie dla słuchowców
Strategie dla kinestetyków
Techniki służące poprawie wyników szkolnych
Rozwijanie umiejętności czytania i zainteresowania literaturą
Rozwijanie umiejętności językowych
Rozwijanie umiejętności przyrodniczych
Rozwijanie umiejętności społecznych
Rozwijanie umiejętności matematycznych
Krótki sprawdzian stylów uczenia się gimnazjalisty
Rozdział 9
Jak zaradzić problemom w nauce
Brakujące elementy układanki
Gdy problemy pojawiają się już na początku
Fakty na temat testów diagnostycznych
Metody badań diagnostycznych
Interpretacja raportu z badań
Wady badań edukacyjnych
Interpretacja wyników a styl poznawczy
Dolegliwości, które zakłócają proces uczenia się
Terapie
Terapie przygotowujące do nauki czytania
Terapie dotyczące konkretnych umiejętności lub przedmiotów szkolnych
Korzyści wynikające z późniejszego posłania dziecka do szkoły lub powtarzania klasy
Odłożenie w czasie
Powtarzanie
Jak wspierać dziecko z trudnościami w nauce
Wnioski
256 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- ZDOLNOŚCI W AKCJI CHRUSZCZEWSKI M.H
- ROZWIJANIE FANTAZJI, ZAINTERESOWAŃ I ZDOLNOŚCI UCZNIÓW ZAJĘCIA RELAKSUJĄCE160 POMYSŁÓW NA NAUCZANIE ZINTEGROWANE W KLASACH I-III STASICA J.
- OSWOJENIE TRAUMY SENEJKO A. CZAPIGA A.
- ROZWIJANIE WIELORAKICH ZDOLNOŚCI CZŁOWIEKA WYBRANE ZAGADNIENIA SUŚWIŁŁO M. RED.
- DOŚWIADCZENIA RODZIN W ODKRYWANIU I ROZWIJANIU ZDOLNOŚCI DZIECI PERSPEKTYWA PEDAGOGICZNA STAŃCZAK M.
- PROFILAKTYKA TRAUMY SENEJKO A. ŻURKO M.
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.
|