| 
  
 JAK NAUCZYĆ DZIECI MYŚLENIA PRAKTYCZNY PORADNIK DLA NAUCZYCIELI
 STERNBERG R. SPEAR-SWERLING L. / I RODZICÓW /  wydawnictwo: GWP , rok wydania 2010, wydanie II   cena netto: 27.60  Twoja cena  26,22 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Książka ta ma pomóc nauczycielom i pedagogom świadomie rozwijać
umiejętność poprawnego myślenia u dzieci.  
Aby tego dokonać, musimy najpierw ukształtować ją u siebie. Autorzy
książki wskazują na fakt istnienia różnych typów inteligencji i wyjaśniają,
dlaczego uczniowie różnie sobie radzą w szkole.  
Książka zawiera wiele praktycznych wskazówek, służących doskonaleniu
myślenia. 
 
125 stron, B5, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:  
   - SUKCES I PORAŻKA TERAPII KRÓTKOTERMINOWEJ RAKOWSKA J.M.
 
  - TERAPIA ZAJĘCIOWA PRAKTYCY – PRAKTYKOM JANUS E. RED.
 
  - KONTEKSTY ZDROWIA I EDUKACJI ZDROWOTNEJ KOŚCIŃSKA E. KUCHCIŃSKA M.
 
  - ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W ORGANIZACJI OLEKSYN T.
 
  - PSYCHOLOGIA MOTYWACJI FRANKEN R.E.
 
  - PSYCHOLOGIA UCZNIA I NAUCZYCIELA KOWALIK S. RED.
 
  - RODZINY ZASTĘPCZE I ICH DZIECI WINOGRODZKA L.
 
  - PSYCHOLOGIA TWÓRCZOŚCI PLASTYCZNEJ POPEK ST.
 
  - POSTĘPOWANIE PRZED SĄDEM W SPRAWACH NIELETNICH EICHSTAEDT K.
 
 - ZARZĄDZANIE TALENTAMI W ORGANIZACJI RED. POCZTOWSKI A.
   - DYSFUNKCJONALNOŚĆ UCZNIÓW GIMNAZJUM IŁENDO-MILEWSKA A.
 
  - DORASTANIE OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ STELTER Ż.
 
 
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !. 
  
 |